Pages

Thursday, February 10, 2011

koleksi swimming pools 18**

Assalamualaikum kepada kawan semua, selamat kembali ke blog Raja Rojak. Kalau boleh nak kongsi semua benda dengan korang. Korang pernah pergi swimming pools tak? sesiapa yang tinggal di condo memang hari-hari la kan tengok swimming pools. Harini aku nak kongsi dengan korang semua koleksi swimming pools yang pelik-pelik. swimming pools ni tak sesuai untuk 18 tahun kebawah.haha ok jom kita tengok.

untuk tengok gambar lain sila tekan read more
 Khas untuk peminat gitar. 



 macam seram je nak mandi swimming pools ni. swimming pool bawah tanah

 besar la swimming pool ni. xlarat nak habiskan satu round 

 dalam nya.... memang gayat la

 memang smart. brapa juta la habis ni

 swimming pool tepi laut.

 Yang ni atas bumbung ek

Yang ni lak kat bangunan. boring kerja terus mandi sini

ha, ni la saja perkongsian koleksi swimming pools yang kreatif. kalau korang nak mandi swimming pools yang mna? 

2 comments:

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

klau sye,, sye nk mandi kat swimming pool yg pling besar tu... yg nmbor 5...
klau sa2 pusingan buat,, mmg pecah lemak dlam badan ni...hehehe

6zmi said...

haha.... nnt boleh diet skali. bez2...

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik pelan2..

 
Copyright (c) 2010 Raja Rojak. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes, Gifts for GirlFriend And Skull Belt Buckles.