Pages

Tuesday, June 29, 2010

TANDA2 JATUH CINTA!!!!


Assalamualaikum.... jawab jgn x jawab... haha ak post tajuk bkn sbb ak tgh jatuh cinta ke ape,.... saje je nk isi masa yg terluang.. bila la tanda2 ni nk ada... sapa gadis bertuah tu???? hehe
sapa2 yg tgh bercinta tu... tersangat la dialu alukan untk mmbaca... sape2 yg xde awek lagi, jom cari awek tudung labuh...hehe gurau jerk... tanpa mmbazir masa , jom baca!!!!






1) Kamu mudah merasa cemburu dan sensitif apabila si dia tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadamu...


2) Apabila timbul orang ketiga, kamu akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihmu...


3) Kamu akan tersenyum sebaik sahaja terdengar suaranya..


4) kamu tidak akan berlaku curang kepada kekasihmu namun jikalau kamu berbuat demikian itu bererti hatimu belum 100 peratus mencintainya .


5)kamu bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihmu dengan rela bukan kerana terpaksa...


6) Kamu akan melakukan apa saja untuk bersama dengan nya...


7)
Adakalanya kamu seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana kamu mahu dia melayan kamu lebih dari orang lain...


8) Kamu cuba meluangkan lebih banyak masa dengan nya walaupun terpaksa menunggu si dia dengan sabar


9) Kamu mementingkan si dia berbanding dengan diri kamu



10)Semasa membaca post ni, wajah dia yang kamu terbayang...



ha??? cane?? da ada tanda2 ni ke blom??? hehehe klu da ada tu pandai2 la korang jaga awek korang... klu x jaga, xpasal2 melepas la korang nnt... huhuhu kpda sesiapa yg tgh berusaha memikat gadis idaman korang, ak ucap kan selamat berusaha!! ak penah dengar orang ckp " perempuan yang baik untuk lelaki yg baik" ...emmmmmm klu btol camtu, ak kna jadi lelaki yg baik lah... yeah!!! haha... ok, sampai cni jerk post ak kali ni... slamat malam n assalamualaikum..... =)








9 comments:

MR. MIND said...

smakin maju member ak ni....

syn said...

kalu tanda putus cinta ada tak?haha

6zmi said...

hahaa.... putus cinta xtau la..haha

MisS PiNk said...

suke3~! haha

6zmi said...

haha... suka ek... ko kn in love..mmg suka..hehe

♥♫♥EiRa♥♫♥ said...

haha....bgs2x

Hamzah Ian said...

haha.. nice entry weh..

6zmi said...

tq2....=)

*cik azeya* said...

hahaha.. tapi sy rase perasaan ni bukan cinta lah...

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik pelan2..

 
Copyright (c) 2010 Raja Rojak. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes, Gifts for GirlFriend And Skull Belt Buckles.