Pages

Monday, October 18, 2010

blog terbaik!

assalamualaikum, hari ni aku berbesar hati nk mengisytiharkan blog2 yang termantap & terhebat bagi aku. Klu korang rasa bosan @ xtau nk search apa kt google. bleh tgk blog2 ni. pasti korang x menyesal.haha blog penuh kreatif dan berinformasi. tanpa buang masa lagi. jom kita usya!
                                                          
                                                                          oh tidak
 


 Dalam blog ni banyak gambar2 menarik n pelik2 . kadang-kadang ak tergelak sorang2 bila baca blog ni. bnyk bnda yang baru gak aku dapat. klu korang nak tau, klik la pada gambar tu. =)



                                                                     isuhangat.net



 ha, blog ni x kurang hebat nya, bnyk info berguna kita bleh dapat, citer lawak, gambar lawa, motivasi suma ada. mmg berinfo la. klu korang xcaye tekan la kt gambar ni. =) utk blog lebih mantap. sila tekan read more kt bawah ni.




                                                                  ezhan-artwork 


blog ni kepunyaan ezhan-artwork, dalam blog ni bnyk2 karya2 menarik, sapa nk blaja edit gambar bleh la buka blog ni sbb ada disediakan tutorial utk edit gambar. selain tu, beliau pernah memenangi pertandingan design header, wah, sangat hebat.




                                                                  The big head site 




kenapa dinamakan the big head site??? aku pown xtahu. huhu. kena tanya tuan empunya badan.haha blog ni tidak kurang hebat nya, klu nk tgk gambar2 hantu bleh tngok kt blog ni. selain tu ada juga ayat2 jiwang khas utk korang yang sedang dilamun cinta.haha



                                                             aiz batu campur
blog ni agak hebat. aku kagum cara beliau buat header n sentiasa menganjurkan pertandingan, klu korang nk tahu lebih lanjut, bleh klik kt gambar tu. klu nk header2 lawa bleh la tempah kt beliau. haha


                                                              zaharuddin.net 


xd kita da tgk kan blog2 yang berbentuk hiburan, skang aku nk share ngn korang blog yang penuh berinformasi. ilmu dunia akhirat. kat cni bnyk ilmu yang kita bleh dapat. contohnya, ttg perniagaan mengikut islam.


                                                         kami usahawan


ha, xdi kita da tgk blog berbentuk hiburan, pastu blog berbentuk keagamaan, skrang aku nk bagi kt korang blog yang menunjukkan cara utk menambahkan DUIT anda!!! korang sgt rugi klu x bukak blog ni. mungkin ini dapat mengubah ekonomi hidup korang suma!!!  klu korang nk tau lebih lanjut ttg score A programme, bleh hubungi aku, 013-3753895... @ msj saje kt facebook aku








Ni antara blog2 yang menarik bagi aku. sebenarnya banyak lagi blog yang menarik, klu korang nk share blog yang menarik bleh la komen kt sini. =)






0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik pelan2..

 
Copyright (c) 2010 Raja Rojak. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes, Gifts for GirlFriend And Skull Belt Buckles.