Pages

Wednesday, November 3, 2010

Skateboard Jadian

     Assalamualaikum, harap korang dalam keadaan sihat walfiat. Dah lama aku rasa x update blog, da nak final kn, kena study skit. hihi. Sepanjang dua minggu ni aku agak bizi sebab kena siapkan 5 assignment klu xsilap aku. assignment yang agak mencabar bagi aku ialah programming dengan solidwork, agak lama gak la nak siapkan assignment ni. nasib baik kena buat dalam kumpulan, klu tak, xtau la siap bila.huhu. Harini aku nak share dengan korang salah satu assignment yang kami buat iaitu assignment solidwork, memang puas hati la bila assignment ni siap, rasa nak tido je lepas hantar assingment ni. 

         Kami pilih skateboard ni sebab component dia cukup2 15 part. Lecture pown nak 15 part, memang sesuai sangat la skateboard ni. Group kami ada 4 orang kesemuanya, iaitu akuShafiq, akram & syahmi. Kami buat assignment ni dengan tekun skali. sanggup tido lambat nk buat asignment ni. haha. mmg da jadi lumrah student la kan tido lambat sbb kna buat assignment. Aku nk berterima kasih gak kepada najmi sbb ada tolong aku. Da banyak aku membebel ni, jom kita tgk hasil nya ...

Skateboard Jadian. sila tekan more kt bawah ni.






Korang rasa senang ke susah wt skateboard ni??? klu korang terer mmg cakap senang la. haha kat bawah ni aku tunjukkkan korang part2 nak buat skate board. 













































maka bila digabungkan semua, jadilah...





ha, amacam. ok tak skateboard ni? nampak senang kn, tp agak susah la. bnyk lagi yang kna blaja. kami harap dapat A+ la dalam subjek ni. tu saje post aku kali ni. assalamualaikum.





0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik pelan2..

 
Copyright (c) 2010 Raja Rojak. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes, Gifts for GirlFriend And Skull Belt Buckles.