Pages

Sunday, November 21, 2010

Kids & Baby Photo Contest


Salam semua, harini aku telah ditag oleh the big head site untuk menyertai satu contest ni. Maka aku tanpa segan silu pon masuk join gak la contest ni. hihi contest ni dianjurkan oleh safiyyah osman . WOW!!! hadiah dia sangat menarik! sapa x join rugi la. Kat sini aku ada sediakan syarat-syarat yang ditetapkan oleh pihak penganjur. sila tekan read more..



syarat -syarat penyertaan (di ambil dari pihak penganjur)

1. anda mesti menjadi follower blog kedua saya.http://sweetlikekisses.blogspot.com.
Selepas ini pemenang akan di umum di blog baru:)..

2. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag.:)

3. letakkan banner contest di sidebar anda.

4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..

5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini.

6.mesti mulakan title entry dengan nama contest.

7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang.


tarikh tutup sehingga  30 november 2010 .tetapi terpulang pada saya jika hendak menamatkan tarikh lebih awal:)..so be alert!:)


hadiah yang bakal dimenangi ialah earring dari lazo diamond jewellery.white gold.


Tanpa buang masa lagi jom kita tgk gambar ape yang dipertandingkan oleh Raja Rojak.



ni adalah gambar anak buah aku. Arman Mustaqem nama nya. ni bukan gambar semata-mata. Ada maksud tersirat ni. nak tahu ape? Arman kata " jom kawan2 kita pergi solat, kalau tak nanti ALLAH marah, nanti kena azab

Ok, contest ni aku tag sebanyak 8 orang seperti yang ditetapkan oleh pihak penganjur


Kepada yang di tag. jom join contest ni. Jgn lepaskan peluang yang da ada di depan mata. Harapan aku dapt menang la contest ni. Salam

1 comments:

Unknown said...

salam jgn sakit hati lagi jom g cini UniKL Bloggers de facebook kami menjanjikan autopublish as u submit url link of ur blog dan nyatakan dari UniKl mane anda..jom klik cini

http://www.facebook.com/pages/UniKL-Bloggers/165952636749982

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik pelan2..

 
Copyright (c) 2010 Raja Rojak. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes, Gifts for GirlFriend And Skull Belt Buckles.