Pages

Sunday, November 14, 2010

3 Blog Hebat Masuk Berita Harian!!

Assalamualaikum semua, malam ni aku nak inform korang blog2 yang terbukti hebat. Aku memang respect blog-blog ni. Tanggal 13 november 2010 blog2 ni telah terpapar di dada Berita Harian, sangat Hebat!!! aku ucapkan tahniah kepada blog2 yang bertuah ni. Suatu hari nanti insyaALLAH turn aku lak masuk paper.hehe Tinggi btol impian aku, sebelum tu aku akan tunjukkan  kat korang antara keratan2 akhbar berita harian pasal blog2 ni.








Ni la antara keratan-keratan akhbar berita harian tentang blog-blog ni. Korang nak tau sapa empunya blog2 ni suma ? klu nak tahu tekan la read more kat bawah ni. 





untuk pengetahuan korang, ezhan ni adalah cousemate & housemate aku. Aku kira beruntungla sebab nak rujuk pasal edit gambar mmg senang sebab hari2 jumpa. haha banyak ilmu yang aku dapat dari ezhan-artwork. Klu korang nak tempah header @ banner bleh la contact ezhan-artwork. Aku pasti korang mesti berpuas hati dengan hasil kerja ezhan-artwork.



                                                                RidzuanRichie
ha, ni adalah RidzuanRichie, nama dia da macam orang kaya. Beliau adalah full time blogger dan pendapatan nya mencecah 4 angka dengan berblogging. Memang power la ridzuan ni. Beliau juga suka bergosip, ha, bukan senang nak tengok lelaki bergosip. haha tu la kelainan pada blog RidzuanRichie ni.



                                                                    
                                                                 Sham Hardy

ni lak sham hardy, di dalam blog beliau banyak berkongsi tentang gadet2 terkini dan dunia IT. serba sedikit tentang beliau ialah beliau berumur 27 tahun dan sudah berkahwin. kepada para wanita kat luar sana anda sudah terlambat.hehe

Ok, sampai sni saja post aku kali ni, aku harap dengan post ni menaikkan semangat korang untuk berblogging. KLu korang nak tau lebih lanjut pasal diorang bleh baca dekat sini. ok. salam.

10 comments:

Juwita Afifah said...

stailo r diorg. =P

6zmi said...

ha.. btol2... jom masuk paper gak.haha

paradokshati said...

dorang mmg best. selalu jugak tgk blog dorang :)

eZad niMo said...

waa, baru tau. hehe~

RedBoys said...

dorg ni antara blogger2 yg hebat.. sudah ada nama..

p/s: kalau nak tukar ke wordpress.. saya boleh ajarkan.. email saya di hanbroz[at]gmail.com.. (gantikan [at] dgn @..

6zmi said...

bila da kluar paper msti blogger2 ni hebat kan. jom jadikan diorang sebagai model dalam berblogging

gnesop said...

perh.. mesti traffic lagi masyuk.. :)
harap sop pun boleh jadi cam dorang nanti :)

6zmi said...

ha..btol2..

Fairuz Zainal said...

gua bace gak paper pasal nih.gagagaa..tapi siye gua tak kenal. :P

cik FIFFY said...

suke gle ngn ezhan. :)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik pelan2..

 
Copyright (c) 2010 Raja Rojak. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes, Gifts for GirlFriend And Skull Belt Buckles.