Pages

Friday, March 25, 2011

Bila buah-buahan beraksi

Assalamualaikum, siapa kat sini suka makan buah-buahan? kali ini aku nak share dengan korang semua bila buah-buahan beraksi. Bukan maksud aku aksi macam bergusti tu. hehe. Kalau macam tu memang hancur habis la buah tu. orait, Bagi peminat fanatik buah buahan dan korang semua jom kita tengok apa buah-buahan ni buat.

ni macam gangster ni.hehe

tekan read more aksi gambar buah2an yang lain.




Bila pisang bertemu mesin penebang




 wah!! hepinya buah-buah ni.tapi yang last sekali tu macam kena gigit je.



ni buah ciku ek? cukur habis bulu2 dia.



smart smart smart!!!




Siap beratur lagi. Memang berdisiplin la diorang ni




 Ni macam kena paksa je.



Bila labu muntah!!!! wekkk!!




evil giler muka tomato ni.




ops!!! 18sx.




Tergamam bila dicium.hehe

Ni la antara aksi-aksi buah-buahan. mana yang korang rsa paling kiut? hehe [sumber]

3 comments:

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

gambar ketiga tu bkan buah kn???
rasenye tu chewing gum yg bdak2 masok uit 50sen 2 keping dlam mesin tu...(hihi..dh slalu buat..)
btw,, labu nmbor 5 tu mmg canteq..smooth jer...

6zmi said...

oo..yeke.. bentuk macam bentuk buah..hehe no 5 mmg canteq... kalau boleh ukir sendiri kan bez..hehe

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

hihi...tol3...

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik pelan2..

 
Copyright (c) 2010 Raja Rojak. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes, Gifts for GirlFriend And Skull Belt Buckles.