Pages

Thursday, March 24, 2011

Kegunaan2 laptop yang mungkin korang tak tahu

Assalamualaikum, harini aku penat penat tukar template. pening kepala aku main code HTML. harini aku nak share dengan korang kegunaan2 laptop. Kalau untuk students aku tahu ramai yang guna laptop nak buat asiggment. (yeke????). tapi aku rasa lagi ramai yang buat main games.haha. ramai gak yang guna laptop untuk berblogging atau berfacebooking. Kali ni korang akan tahu kegunaan lain laptop. lepas ni boleh try k. tekan read more.


1)untuk lukisan kejuruteraan. tapi aku tak pernah buat lagi.hehe


2) Untuk penutup muka, nak tidur best skit.hehe


3) penyodok sampah, kasi bersih bilik


4)Khas untuk peminat kacang.haha


5) Berlatih taekwondo, kalau laptop baru lagi sesuai


6)Untuk kaki study. tak mampu beli lampu meja, so pakai laptop la.hehe


7)Kalau rumah takde kuali, boleh pakai cara ni


8) Berlatih ping-pong. 


9) Last but not least, buat tempat duduk. hehe

Ni saje yang aku sempat kongsi harini. cuba jangan tak cuba. Kalau rosak aku tak tanggung.hehe sumber








0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik pelan2..

 
Copyright (c) 2010 Raja Rojak. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes, Gifts for GirlFriend And Skull Belt Buckles.